برنامه تبدیل تاریخ 4000 ساله

این برنامه شما را قادر می سازد تا تاریخ را از سال 1 شمسی تا 29/12/4000 شمسی برابر با 19/03/4622 میلادی و 03/06/4123 قمری به یکدیگر تبدیل کنید. به علاوه روز مورد نظر را نیز نمایش می دهد. در این نسخه امکاناتی از قبیل لیست تاریخ روزهای سال میلادی ، لیست سال های کبیسه قمری ، تعیین اینکه فلان سال ، سال چه حیوانی است ، تبدیل زمان و چند امکان دیگر را علاوه بر تبدیل تاریخ از سال 1 تا 29/12/4000 شمسی اضافه شده است.

دانلود


Persian Desktop Calendar 1.1

از این برنامه می توانید برای قرار دادن یک تقویم شمسی بر روی دسکتاپ استفاده کنید. از امتیازات این برنامه این است که با رسیدن سال جدید روزها را به درستی نشان می دهد. در این نرم افزار می توانید ماه قبل و ماه بعد را نیز بر روی دسکتاپ نشان دارد. مکان قرار گرفتن تقویم بر روی میز کار قابل تنظیم است. می توانید از تصویر پیش زمینه متفاوتی استفاده کنید.

دانلود با حجم 765 کیلو بایت


برنامه تبدیل تاریخ 1560 ساله

 با استفاده از این برنامه می توانید انواع تاریخ ها را به یکدیگر تبدیل کنید. این برنامه تبدیلهای تاریخ شمسی به میلادی و برعکس، شمسی به قمری و برعکس، میلادی به قمری و برعکس را انجام می دهد. همچنین در این برنامه به لیست سالهای کبیسه میلادی و شمسی دسترسی خواهید داشت. همچنین می توانید لیست تاریخ روزهای سال شمسی را ببینید. از کاربردهای این برنامه این است که می توانید معادل روزهای مهم سال را در تاریخ های شمسی و قمری و میلادی به یکدیگر محاسبه کنید. مثلا می توانید ببینید در چه روزی از هفته به دنیا آمده اید. یا اینکه مثلا روز عاشورا چند شنبه بوده است و ... از فایل راهنمای همراه برنامه می توانید برای آموزش نحوه کار با آن استفاده کنید.

دانلود