MetaProducts Inquiry 1.7.448 SR1

اگر در مرور صفحات اینترنتی به صورت Offline مشکل دارید می توانید از این برنامه استفاده کنید. با استفاده از این برنامه می توانید صفحات دلخواه خود را در هنگام کار با اینترنت از طریق هر مرورگری به صورت منظم ، کامل و طبقه بندی شده بر روی سیستم خود ذخیره کنید و در هر زمان که نیاز داشتید به آن مراجعه کنید و دیگر نگران از دست دادن صفحات مرور شده نباشید. این برنامه برای ذخیره صفحاتی که مرورگر شما قادر به ذخیره کردن درست و کامل آن نیست نیز مفید می باشد. این برنامه برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای یک تحقیق از اینترنت بسیار مفید می باشد. امکان استخراج صفحات ذخیره شده به صورت فایل exe نیز وجود دارد. این نسخه در ویندوز ویستا نیز کار می کند و با آخرین نسخه های مرورگرهای Internet Explorer و Firefox و Opera سازگار می باشد.

دانلود

دانلود کرک

بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده، فایل کرک را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا کنید و بر روی Patch کلیک کنید و فایل inquiry.dll را باز کنید. سپس بر روی Generate کلیک کنید و کد داده شده را در برنامه در منوی Help و زیر منوی Register وارد کنید.


Offline Explorer Enterprise 5.0.2752

اگر می خواهید صفحات مورد نظر خود را به صورت یکپارچه دانلود کرده و در سیستم خود داشته باشید از این برنامه استفاده کنید. اگر یک سایت برای شما خیلی جذاب است و مطالب خوبی دارد و از اتصال Dialup استفاده می کنید و نمی توانید زمان زیادی Online باشید با استفاده از این برنامه کل یا قسمتهایی از آن را دانلود کرده و به صورت Offline مرور کنید. اگر می خواهید صفحات حاوی جاوا را ذخیره کنید. اگر با استفاده از نرم افزارهای مختلف امکان دانلود بعضی از صفحات سایتها را ندارید. اگر یک صفحه در هنگام ذخیره بر روی سیستم شما به صورت ناقص ذخیره می شود. اگر می خواهید چند صفحه اینترنتی را در یک مجموعه مدیریت کنید و .... از این برنامه استفاده کنید. این برنامه در بین برنامه های مشابه بهترین است و با آنها فاصله زیادی دارد. هرچه با این برنامه بیشتر کار کنید با امکانات آن بیشتر آشنا می شوید. با استفاده از این برنامه می توانید محدودیتی ایجاد کرده تا فقط فایلهای یک سایت یا دامین یا دایرکتوری در یک سایت دانلود شود. اگر می خواهید کنترل کاملی بر روی اجزای دانلود شده یک سایت و منبع دانلود آنها داشته باشید. اگر می خواهید یک سایت دانلود شده را بدون دانلود صفحات قدیمی Update کرده و صفحات جدید آن را بگیرید این برنامه راهکار خوبی برای شماست.

دانلود

دانلودکرک

کرک برنامه:

بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده فایل کرک را اجرا و بر روی Patch کلیک کنید و مسیر فایل اصلی برنامه در محل نصب آن که نامش OE می باشد را مسیر بدهید. سپس در برنامه Patch بر روی Gen\Copy کلیک کرده و برنامه را اجرا کنید و در منوی Help بر روی Register کلیک کرده و کد را Paste کرده و OK را بزنید.

 

 

 
http://peyman.parsiblog.com/

منبع:سایت تبیان

 

Mozilla Firefox 2.0.0.14

فایرفاکس باز خود را به روز کرد. در این نسخه برخی از مشکلات امنیتی برطرف شده است. به دلیل اینکه برای Update به این نسخه باید یک فایل حدودا 7.5 مگابایتی را دریافت کنید این نسخه به بخش اضافه می شود تا بتوانید آن را با حجم کمتر و با استفاده از برنامه های تسریع کننده دانلود در زمان کمتری دریافت کنید. اگر هنوز جزء کسانی هستید که از IE استفاده می کنید بهتر است این نسخه را دریافت کرده و به خیل عظیم کاربران این مروگر در دنیای اینترنت بپیوندید. در این صورت تفاوت زیاد طراحی این مروگر را نسبت به Internet Explorer احساس خواهید کرد. این نسخه در ویندوز ویستا بدون مشکل نصب و اجرا می شود.

دانلود


یکی از بهترین مرورگر ها Maxthon Browser v1.5.6

 یکی از بهترین مرورگر ها که مثل firefox و IE7 قابلیت Tab Brwsing را دارد. از جمله امکانات بسیار خوب این مرورگر می توان به قابلیت بسیار بالای Customize این نرم افزار برای کاربر اشاره کرد که باعث می شود کاربر در هنگام کار با مرورگر آن را به گونه ای که دوست دارد درست کند. موتور این مرورگر همان موتور IE می باشد که یک سری قابلیت های جدید به آن اضافه شده است یعنی هر صفحه که که شما با  IE باز کنید عین همین صفحه در این مرورگر نمایش داده می شود و مشکلی در نمایش صفحات ندارد از دیگر امکاناتی که در این نرم افزار موجود است قابلیت خواندن RSS هست که در IE7 ارائه شده است.

 

 



 

دانلود نسخه کومبو با حجم5 مگابایت

دانلود نسخه استاندارد با حجم 5 مگابایت


اینترنت اکسپلورر 7 Internet Explorer 7 Beta3 Sp2

نسخه ی آزمایشی شماره 3 اینترنت اکسپلورر 7 نیز منتشر شد!
همانطور که میدانید نرم افزار های جدید مایکروسافت برای نصب نیاز یه تائید اعتبار دارند یعنی هنگام نصب ویندوز شما مورد بررسی قرار میگیرد که آیا نسخه نصب شده بر روی کامپیوتر شما یک نسخه اصلی - Original - میباشد و یا یک نسخه کپی شده است و در صورت معتبر نبودن ویندوز عملیات نصب متوقف میشود!
اما همیشه راه های فراری نیز وجود دارد! ما تمام کارهای لازمه را انجام داده ایم، فقط کافیست برای نصب از دستور العمل زیر استفاده کنید:

- فایل نصب را از طریق لینک زیر دریافت کنید
- آن را حالت فشرده - zip - خارج کنید
- فایل Setup.exe را اجرا کنید
- در پایان عملیات نصب سیستم خود را Restart کنید

 



 

دانلود نرم افزار با حجم 13 مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com