WindowBlinds Enhancecl v6.02

اگر به دنبال یک مجموعه تم زیبا با قابلیت سفارشی سازی دارید این برنامه برای شما مناسب است. با استفاده از این برنامه معروف می توانید Theme ویندوز را به طور کلی عوض کنید. می توانید ظاهر جزء به جزء ویندوز را عوض کنید. می توانید شکل پنجره ها را عوض کنید. می توانید نوار ابزارهای ویندوز را عوض کنید. می توانید انیمیشنهای ویندوز مانند حالت کپی کردن را عوض کنید. می توانید رنگ پنجره ها را به دلخواه عوض کنید و ... این نسخه دارای تمهای جدید نسبت به نسخه 5.5 می باشد و تم ویندوز ویستا نیز اضافه شده است.

دانلود

دانلود کرک

کرک :بعد از باز کردن کرک فایل Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در ویندوز XP‌ فایل WBINST~1.exe و در ویندوز ویستا فایل WbVista.exe را از طریق Task Manager ببندید. فایل Patch را اجرا کنید. ابتدا بر روی Patch و سپس Save License کلیک کنید.


Vistaluna Basic Theme v3.7

این هم یک تم کم حجم و بسیار زیبا که ظاهر ویندوز XP را به ویندوز ویستا تبدیل می کند. این تبدیل شامل نوار پنجره ها و منوی کپی فایلها و نوار Start و نوار Taskbar و ... می باشد و تقریبا کامل است. چند تم برای تبدیل ظاهر ویندوز XP به ویستا وجود دارد که این تم زیبا ترین و شبیه ترین تم به ویستا می باشد و در واقع تم Windows Aero را در XP اعمال می کند. بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده باید محتوای فولدر Themes را در مسیر WINDOWS\Resources\Themes کپی کنید و برای استفاده از نشانگرهای موس ویستا نیز محتوای فولدر Cursors را در مسیر WINDOWS\Cursors کپی کنید و از طریق کنترل پنل و تنظیمات موس آنها را انتخاب کنید. برای به کارگیری این تم باید برنامه Uxtheme Multi-patcher 5.5 را در ویندوز نصب کرده باشید.

دانلود


Royale Theme for Windows XP

این هم یک Theme (تم) زیبا برای ویندوز XP . این تم در واقع تم ویندوز Media Center 2005 می باشد که می تواند ظاهر ویندوز XP را شبیه به ویندوز Media Center کند. این تم را در مسیر پیشفرض یعنی C:\WINDOWS نصب کنید. بعد از نصب از قسمت Theme گزینهRoyale را انتخاب کنید.

دانلود