Blaze Media Pro 8.0

این برنامه یکی از پر سابقه ترین و معروفترین برنامه های کار با فیلم است که کارهای مختلفی را روی فیلم و صدا انجام می دهد. به دلیل سابقه طولانی این برنامه در این کار، امکانات چنین برنامه ای بالا و کیفیت کار آن عالی و اشکالات آن حداقل است. این برنامه کارهایی از قبیل تبدیل فرمتهای مختلف صدا به یکدیگر ، ویرایش فایلهای صوتی ، ساخت و رایت انواع CD ها و DVD‌های صوتی و تصویری و حتی دیتا و رایت آنها بر روی دیسک مورد نظر ، ویرایش مشخصات فایلهای صوتی و در واقع Tag گذاری بر روی آنها ، ضبط صدا در فرمتهای مختلف ، تبدیل انواع فرمت فیلم به یکدیگر که 3gp ‌هم جزء آنهاست ، ویرایش و کار مفصل بر روی فیلم مانند دوران و چرخش آن که در کمتر نرم افزاری دیده می شود و برای فیلمهای دوربینهای موبایل کاربرد زیادی دارد ، به هم چسباندن کلیپ های ویدیوئی ، استخراج و تبدیل فیلم DVD ، استخراج صدای فیلمها ، کپچر کردن فیلم از منابع مختلف و .... این برنامه در ویندوز ویستا به خوبی نصب شده و کار می کند. محیط این برنامه بسیار منظم و ساده طراحی شده است و همین باعث راحتی کار کردن با آن می شود.

دانلود

دانلود کرک


Camtasia Studio 5.1.0

با استفاده از این برنامه که در نوع خود بهترین است می توانید از هر قسمت از صفحه نمایش خود فیلمبرداری کنید. از این برنامه می توانید برای ساخت CD‌های آموزشی به صورت ارائه تصویری از محیط برنامه استفاده کنید. می توانید همراه تصویر صدایی برای تصاویر ضبط شده خود ضبط کرده و با فیلم همراه کنید. می توانید از تصاویر در یافتی از وبکم را مثلا در حالت چت ضبط کنید. می توانید برای کلیک های موس علامت خاص قرار دهید. می توانید قسمتی از تصویر را با موس در حین فیلمبرداری مشخص کنید. می توانید در حین فیلمبرداری بزرگنمایی تصویری داشته باشید. می توانید نام خود یا سایت یا وبلاگ خود را در تصویر ضبط شده حک کنید. می توانید بر روی تصویر ضبط شده ویرایش کاملی را داشته باشید. می توانید تصاویر فیلمبرداری شده را در صفحه وب و سایت خود قرار دهید به صورتی که امکان کپی برداری از آن ممکن نباشد. می توانید تصاویر را به صورت CD مالتی مدیا در آورده و برای آن منو و فهرست بسازید. می توانید بر روی صدا ویرایش و افکت گذاری مختلف داشته باشید و ... امکانات این برنامه بسیار زیاد است و ذکر همه آنها ممکن نیست.

دانلود

سریال:

Name: Team Z.W.T

Serial: QCBLQ-9XM37-4ZMXW-MBQQP-UD96A
کلیپ آموزشی ضبط کردن در برنامه:http://video.techsmith.com/camtasia/5/edu/quickstart/enu/usingrecorder/usingrecorder.htmlکلیپ های آموزشی قسمتهای مختلف برنامه:http://video.techsmith.com/camtasia/5/edu/quickstart/enu/default.html


Adobe Director v11.0.0.426

هر وقت صحبت از ساخت CD های مالتی مدیا یا به اصطلاح ساخت Autorun برای CD که ساده ترین نوع مالتی مدیا است می شود همه نرم افزارها اعتراف می کنند که بهترین برنامه Director‌ است. یک برنامه مالتی مدیا محتوی عکس ، فیلم ، صوت ، متن ، کلیپ فلش و ... می باشد. این برنامه ابتدا متعلق به Macromedia بود و بعد از خرید این شرکت توسط Adobe این اولین نسخه ای است که با نام Adobe Director ‌منتشر می شود. در این نسخه می توانید از بیش از 40 فرمت صوتی و فیلم و عکس در پروژه های مالتی مدیای خود استفاده کنید. از این برنامه می توانید برای ساخت CD‌های آموزشی نیز استفاده کنید. این نسخه از استاندارد یونیکد پشتیبانی می کند و می توانید در آن از زبان فارسی نیز استفاده کنید. می توانید از کلیپ های فلش در این برنامه استفاده کنید و ...

دانلود

دانلود کی جن

برای ساخت سریال و کد فعالسازی از این کی جن استفاده کنید.بعد زا نصب برنامه سریال را وارد کنید. سپس گزینه other activativation options کنید. در صفحه بعد over the telephone را انتخاب کنید. Activation Number را به کی جن بدهید. کد جواب را بگیرید و به برنامه منتقل کنید.


Portable Adobe Photoshop CS3 v10.0

با برنامه فتوشاپ که آشنا هستید. این برنامه قویترین برنامه برای کار با تصاویر شامل افکت گذاری ، برش ، ترمیم ، تغییر اندازه ، تغییر dpi ، کاهش حجم ، ترکیب تصاویر با هم و ... می باشد. این هم نسخه Portable یا پرتابل این برنامه می باشد که نیاز به نصب و وارد کردن سریال و Activation و ... ندارد. فایل به صورت فشرده و exe است که با اجرا باز می شود. سپس به داخل فولدر باز شده بروید و فایل اجرایی اصلی برنامه را اجرا کنید. اجرای برنامه در صورتی که سیستم شما سرعت کافی را نداشته باشد کمی با تاخیر خواهد بود ولی با نسخه نصب شده فرقی نکرده و شاید سریعتر از ان هم باشد. این نسخه را می توانید بر روی فلش دیسک یا CD یا DVD رایت کنید و در هر سیستمی بدون نصب مورد استفاده قرار دهید.

دانلودبا حجم 53.2