VirtualBox 1.6.0

با استفاده از این برنامه می توانید یک سیستم عامل را تحت این برنامه در ویندوز خود نصب کنید و مثلا برنامه ای که در ویندوز شما نصب نمی شود یا نیاز به سیستم عامل دیگری دارد را در ویندوز خودتان نصب کنید. همچنین با کمک این برنامه می توانید از نصب دو سیستم عامل جداگانه در کامپیوترتان رهایی پیدا کنید. شما تحت این برنامه می توانید نه فقط ویندوز بلکه انواع سیستم عامل دیگر را اعم از لینوکس در نسخه های مختلف و OS/2 و Netware و Solaris و سیستم عاملهایی را که حتی نام آنها را نشنیده اید در ویندوز خود نصب کنید. می دانید که دو برنامه دیگر برای این کار وجود دارد که یکی Microsoft Virtual PC است که امکانات کمی دارد و ضعیف است و دیگری برنامه VMware است که از نظر امکانات کاستی ندارد ولی در نسخه های جدید بسیار سنگین می باشد و سرعت ویندوز را کاهش می دهد و حتما باید سیستم قوی داشته باشید. این برنامه در عین داشتن امکانات و پشتیبانی از سیستم عاملهای مختلف از سرعت سیستم نمی کاهد. برای نصب سیستم عاملهای جدید در این برنامه باید رم بیشتری به آنها اختصاص دهید و در واقع باید سیستم شما از رم بالاتری برخوردار باشد تا بتوانید آن سیستم عامل را با سرعت خوب اجرا کنید.

دانلود


Paragon Hard Disk Manager 2008 Professional Edition

با استفاده از این برنامه می توانید هارد دیسک خود را مدیریت کنید و چند کار مهم روی آن انجام دهید. توسط این برنامه می توانید هارد خود را حتی در ویندوز ویستا پارتیشن بندی کنید. می توانید از اطلاعات Backup گرفته و در صورت بالا نیامدن ویندوز نیز Backup را برگردانید. می توانید یک سیستم چند بوته را ایجاد و مدیریت کنید. می توانید ویندوز را با تمام برنامه هایش از یک هارد به هارد دیگر منتقل کنید. توسط این برنامه می توانید اشکالات بوت هارد و ویندوز را برطرف کنید. اطلاعات شما را طوری پاک می کند که قابل باز گردانی نباشند. این برنامه از کلیه هاردهای IDE و SATA و اسکازی و ... پشتیبانی می کند.

دانلود


Hard Drive Inspector Pro 2.90.467

با استفاده از این برنامه می توانید سلامت هارد خود را چک کنید. این برنامه با استفاده از امکان S.M.A.R.T ‌در مادربرد هارد را چک می کند و پارامترهای لازم آن را تست کرده و به شما می گوید که خوب کار می کند یا خیر. و اگر مشکلی دارد چیست و برای رفع آن باید چکار کنید. این کار باعث می شود که هارد شما به طور ناگهانی نسوزد و اطلاعات شما از بین نرود. این طور که برنامه را تست کردم، ظاهرا فقط هاردهای PATA و در واقع IDE را تشخیص می دهد و نمی تواند با هاردهای SATA ‌کار کنند. البته این یک احتمال است و می توانید آن را تست کنید. از ویژگیهای خوب برنامه فارسی بودن کامل محیط برنامه می باشد. البته اگر امکان فارسی در ویندوز شما فعال شده باشد. این برنامه دمای هارد را در هر لحظه در کنار ساعت ویندوز نمایش می دهد.

دانلود

دانلود کرک

بعد از باز کردن فایل فشرده محتوای آن را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.


EVEREST Ultimate Edition v4.50.1330

با استفاده از این برنامه می توانید مشخصات کاملی از تمامی قطعات سیستم خود به صورت کاملا جزئی بدست بیاورید. همچنین با این نرم افزار می توانید سیستم خود را چک کرده و محک بزنید تا ببینید آیا سرعت و کارایی واقعی و متناسب با CPU و حافظه و ... خود را دارد یا خیر. با استفاده از این نرم افزار می توانید 7 تست بر روی CPU و 4 تست بر روی RAM سیستم داشته باشید. یکی از امکانات جالب این برنامه که در نرم افزار دیگری وجود ندارد این است که می تواند در کنار ساعت ویندوز پارامترهایی مانند ولتاژ CPU و دور فن و درجه حرارت هاردهای سیستم و CPUکه اگر دو هسته ای باشد به تفکیک هسته ها و همچنین درجه حرارت مادربرد را به صورت آنی و Real-time به شما نشان بدهد. این کار می تواند فایده های زیادی داشته باشد. مثلا اینکه دلیل هنگ کردن سیستم را تشخیص دهید و ...

دانلود

سریال:

Serial: H55GFLHD47V5FWTCRFAFJHRAA