پنهان شدن پوشه ها به طور کامل Hide Folders XP 2.2

 اگر می خواهید Folder هایی که شخصی است و دارای امنیت زیاد باشد و کسی نتواند به اطلاعات و محتویات آنها دسترسی داشته باشد می توانید از این نرم افزار قدرتمند در این زمینه استفاده کنید.از قابلیت های نرم افزار می توان به پنهان کردن یک شاخه یا چندین شاخه در یک مسیر ، پنهان کردن اطلاعاتی نظیر نوع پوشه و حجم پوشه ، پاسورد گذاری بر روی برنامه برای امنیت بیشتر و .........



 

دانلود نرم افزار با حجم 1مگابایت همراه با سریال

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com


رمزی کردن اطلاعات سی دی CryptCD 5.0

CryptCD نرم افزاری است که به راحتی می توانید بر روی سی دی های خود رمز عبور بذارید و سی دی های خود را کاملن محرمانه کنید. کار کرد راحت با نرم افزار و گذاشتن رمز عبور بر روی سی دی با کمترین مشکلات از ویژگی های خوب نرم افزار است. این نرم افزار در چهار ویرایش Home Edition ، Forensic Edition ،Enterprise Edition ،Professional Edition ارائه شده است که شما هر چهار ویرایش را می توانید از سایت دانلود کنید.



 

دانلود نرم افزار با حجم 4.8 مگابایت هر چهار ویرایش همراه با کرک

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com


قفل گذاری بر روی پوشه ها Microsoft Private Folder 1.0

یک نرم افزار عالی در زمینه قفل گذاری بر روی فایل ها و پوشه های شما در ویندور که این برنامه توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این نرم افزار به صورت رایگان عرضه شده است.



 

دانلود نرم افزار با حجم 1 مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com


قفل گذاری سی دی TZCopy Protection CDs Creator

TZCopy Protection CDs Creator نرم افزار عالی برای گذاشتن قفل روی سی دی ها می باشد. این نرم افزار به صورت افزایش حجم فایل ها بر روی سی دی قفل می گذارد و سی دی شما را از امنیت خاصی در برابر کپی برخوردار می کند. از این نرم افزار بیش تر شرکت های نرم افزاری برای قفل گذاری بر روی سی دی های خود استفاده می کنند. این نرم افزار همراه با آموزش و فایل های جانبی در سایت ارائه شده است.

 



 

دانلود نرم افزار نسخه کامل با حجم 4 مگابایت

دانلود نرم افزار همراه با آموزش فایل و فایل های جانبی با حجم 43.3 مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com


پسورد گذاری بر روی فایل ها Disk Password Protection 4.8

 

Disk Password Protection نام نرم افزار امنیتی قدرتمندیست که از سیستم شما در مقابل هر نوع دسترسی بدون اجازه ای به فایلها, پوشه ها, درایو ها و ... محافظت به عمل می آورد . شما به آسانی توسط این محصول شرکت Exlade می توانید برای هارد و درایو هایتان پسورد گذاری کنید , اطلاعات و فایلهایتان را از دیدگان سایرین مخفی نمایید, نمایش و اجرای فایلها و نرم افزار ها را محدود نمایید و حتی شروع سیستم عامل در سیستم شما را پسوردگذاری کنید .

سیستم قدرتمند کدگذاری نرم افزار به صورتیست که وابسته به سیستم عامل نمی باشد و فایلها را بر روی دیسک سخت کدگذاری کرده و یا مخفی می کند, بنابراین با عوض کردن سیستم عامل و یا بالا آوردن هارد با سیستمی دیگر, بازهم فایلها محفوظ باقی خواهند ماند !

برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار قدرتمند رمزگذاری Disk Password Protection به این شرح است :

Boot Protection - بالا آمدن سیستم تنها در صورتی که رمز عبور صحیح تعیین شده وارد شود .

Partition protection - سیستم محافظتی پارتیشن به صورتیست که پارتیشن مخفی شده در هیچ صورتی قادر به اجرای عملیات Read/Write نخواهد بود .

Password-protected launch - توانایی رمز گذاری بر روی نرم افزار ها و فایلهای اجرایی و محدود کردن کاربران به این طریق .

دارای ویژگی Password Hint برای راهنمایی به گذارنده ی رمز عبور .

ویژگی SDK برای برنامه نویسان و که از نرم افزارهایشان برای حفظ کپی رایت محافظت نمایند  .

و ....



 

دانلود نرم افزار با حجم 2 مگابایت همراه با سریال

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com