Almeza MultiSet Professional 5.6.231

حتما ویندوزهایی مانند ویندوز MRT را دیده اید که همراه نصب ویندوز نرم افزارهای اضافه ای نصب می شود. اگر می خواهید چنین ویندوزهایی درست کنید این برنامه به شما کمک خواهد کرد. همچنین اگر بخواهید ویندوزی درست کنید که تمام تنظیمات را خودش انجام داده و مثلا سریال نصب را نیز از شما نپرسد این برنامه برای شما مفید است. می توانید ویندوزی به دلخواه خود و با برنامه های مورد نظر خود و با نصب خودکار بسازید و به دوستان خود نیز آن را معرفی کنید. منوهای این برنامه با تغییر زبان به صورت فارسی نمایش داده می شوند. این برنامه در ویندوز ویستا نیز بدون مشکل نصب و اجرا می شود.

دانلود

دانلود کرک


برنامه رمزگشای رنگ مقاومت الکتریکی (جدید)

با استفاده از این برنامه می توانید مقدار مقاومت را از روی کد های رنگی آن تعیین کنید. برعکس این کار نیز امکانپذیر است. . برنامه نیاز به نصب ندارد و بعد از خارج کردن از حالت فشرده تنها کافی است فایل اصلی اجرایی برنامه را در ویندوز اجرا کنید. این برنامه در ویندوز ویستا نیز به خوبی کار می کند. این برنامه توسط زبان برنامه نویسی Visual Basic‌ در تابستان 86 ساخته شده است

دانلود


NetBeans IDE and Mobility Pack 6.1

 برای برنامه نویسی موبایل نیاز به پک برنامه اضافی Mobility Pack دارید که این نسخه این پک اضافی را هم دارا می باشد. در تصویر بزرگ برنامه می توانید محیط این برنامه را ببینید. در ضمن این نسخه جدیدتر از نسخه قبلی NetBeans ‌می باشد و در واقع آخرین و جدیدترین نسخه این برنامه است و چند هفته پیش منتشر شده است.

دانلود


AMD Power Monitor 1.2.1

اگر از CPU‌های AMD استفاده می کنید و فکر می کنید که صدای سیستم به دلیل صدای فن CPU زیاد است با استفاده از این برنامه می توانید این مشکل را برطرف کنید. شما با نصب این برنامه می توانید الگوی مصرف برق را به تناسب کار خود انتخاب کنید. در واقع شما می توانید تعیین کنید که در هنگام استراحت CPU ولتاژ آن پایین بیاید و دمای آن کاسته و در نتیجه سرعت دور فن کاهش پیدا کرده و صدای سیستم کم شود. همچنین در هنگام اجرای یک برنامه ولتاژ بالا نگه داشته شود و سرعت حداکثر شده و البته صدای سیستم هم زیاد می شود. این برنامه را هم می توانید در ویندوز XP و هم ویندوز ویستا مورد استفاده قرار دهید و در حالات مختلف فرکانس و ولتاژ و میزان صرفه جویی در مصرف برق را مشاهده کرده و بهترین حالت را انتخاب کنید. این برنامه به خصوص برای لپ تاپهای مجهز به این CPU بسیار مناسب است. این نرم افزار را می توانید بر روی انواع CPU های AMD مانند Athlon 64 و Athlon FX و Athlon X2 و Turion X2 و Phenom و Sempron و ... مورد استفاده قرار دهید.

دانلود

 

http://peyman.parsiblog.com/