Avira Premium Security suite V8.100.206

این آنتی ویروس بهترین محافظ برای سیستم شماست. طبق آمارهای سایت AV – Comparatives که یک مرجع مستقل تست آنتی ویروسها می باشد، آویرا با قدرت تشخیص 6/99% حتی بالاتر از Kaspersky و NOD32 قرار دارد. این آنتی ویروس یک پکیج کامل امنیتی شامل Virus Scanner ، Anti Ad wore، Anti Spy ware ، Anti Dialer ، email Protection (PoP3)، Proactive Anti Phasing ، Anti Spam و فایروال شخصی می باشد. از ویژگیهای این آنتی ویروس می توان به بالا بودن سرعت عمل و قدرت تشخیص، کنترل ویروسی بودن تمام فایلها و آرشیو در هنگام دسترسی به آنها، محافظت از پروسسهای فعال در برابر توقفهای غیرمنتظر و وجود یک Web Guard برای تامین امنیت هنگام استفاده از اینترنت، اشاره کرد.

دانلود

دانلود کرک


Norton Internet Security 2008 v15.5.0.23

 این برنامه آخرین نسخه از بهترین نرم افزار امنیتی سیستم است. این نسخه به همراه آنتی ویروس ارائه شده است و هم در مقابل ویروسها و هم در مقابل هکرها شما را محافظت می کند. این نسخه به راحتی در ویندوز ویستا نصب و کار می کند. برای فعال کردن کامل این نسخه باید ابتدا نسخه 2007 را که در بخش قرار دادیم نصب کنید. این نسخه آخرین نسخه از این برنامه است که چند هفته پیش منتشر شده است. برنامه نصب و برای 11 سال فعال شده و به راحتی و بدون هیچ محدودیتی Update‌ می شود.

دانلود

دانلود کرک1

در صورتی که کرک اول مشکلاتی داشت از این کرک استفاده کنید:

دانلود کرک 2

 

 منبع سایت تبیان


Norton Internet Security 2007

با آنتی ویروس Norton که آشنایی دارید. نسخه 2007 و 2008 آن را نیز در بخش دانلود قرار دادیم. اگر می خواهید علاوه بر آنتی ویروس فایروال نیز داشته باشید و ورودی ها و خروجی ها را کنترل کنید و در یک نرم افزار کلیه نرم افزارهای امنیتی لازم برای سیستم را نصب کنید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. این نسخه در ویندوز ویستا نیز نصب می شود. برنامه نصب و تست شده است و مشکلی نداشته است.

دانلود

دانلود کرک


Norton AntiVirus 2007

در مورد معرفی برنامه باید عرض کنم که یکی از بهترین آنتی ویروسها می باشد. اگر یک سیستم واقعا قوی و جدید دارید و می خواهید سیستم شما از امنیت کامل برخوردار باشد از این آنتی ویروس استفاده کنید. این برنامه را قبلا در بخش قرار داده بودیم ولی نسخه قبلی در ویندوز ویستا نصب نمی شد ولی این نسخه در ویندوز ویستا نیز نصب می شود. همچنین دلیل دیگر قرار دادن این نسخه این است که می خواهیم نسخه 2008 این برنامه را قرار دهیم و برای استفاده نامحدود از نسخه 2008 باید آن را بر روی این نسخه نصب کنید.

دانلود

 دانلود کرک