TopStyle Lite 3.12

 

TopStyle Lite نرم افزاری عالی برای طراحی صخات وب . به وسیله این نرم افزار خیلی راحت می تونید CSS بنویسید به این صورت که اول هر چیزی رو بنویسید لیست کلماتی که با این حرف شروع بشه رو ببینید و دیگه لازم نیست کامل کلمه رو تایپ کنید و یا اینکه از اشتباه در تایپ کلمات جلو گیری کنید.
                                                                             

 



دانلود با حجم 3.4 مگابایت

Blockstar Website Builder 2.51

 

با این برنامه می توانید وب سایت و وبلاگ و گالری های عکس خود را به راحتی و بدون نیاز به نوشتن کد بسازید. فضایی معادل 25 مگابایت هم بصورت رایگان در اختیارتون قرار میده. برای ثبت نام و گرفتن 25 مگ به اینجا بروید.

 



دانلود با حجم 5.3 مگابایت

Cuteftp 7 Professional نرم افزار مدیریت حرفه ای FTP

 CuteFTP Pro یک نسخه تجاری و پیشرفته از برنامه ای است که با آن میتوانید به راحتی با FTP سایت خود کار کنید.این نسخه شامل تغییرات زیادی در ظاهر و باطن برنامه است! نتایج کار با این نرم افزار قدرتمند ، بسیار عالی و رضایت بخش خواهد بود.اصولا این برنامه ساخته شده تا بشر بتونه فایل های مورد نظر خودشو Upload کنه رو سایتش.یا به وسیله اون موسیقی مورد نظر رو از آدرسی که میدونه دانلود کنه.در کل این برنامه تمام نیاز های کاربران خودش رو تامین میکنه.این برنامه با ظاهر آراسته و زیبایی که داره ، رابطه دوستانه ای با کاربران برقرار میکنه.حتی کاربراین خیلی حرفه ای هم ، خود را نیازمند این نرم افزار میبینند!
تغییراتی که در این نسخه ایجاد شده :
ارتباط مطمئن به واسطه تکنولوژی TSL ،پشتیبانی کامل از SSl ،قابلیت انتخاب بین تنظیمات دستی پراکسی و تشخیص اتوماتیک پراکسی از تنظیمات مرورگر،قابلیت انتخاب سطح رمزی کردن فایل های در حالت های SSL و TSL ( این اعداد میتونه 1024, 2048,  4096  باشن!) و ...

 



دانلود نرم افزار با حجم 5.7 مگابایت همراه با کرک

پاسورد فایل :  www.kamyabonline.com