PCSX2 v0.9.2

این نرم افزار بهترین برنامه برای اجرای DVD بازیهای PlayStation 2 می باشد. نسخه قدیمی آن در بخش دانلود سایت موجود بود ولی این نسخه هم جدیدتر است و هم به همراه فایلهای بایوس عرضه شده است. فایلهای بایوس از چندین کانال مختلف بدست آمده و با هم ترکیب شده و یک مجموعه کامل را تشکیل داده است که با استفاده از آنها می توانید بیشتر بازیهای پلی استیشن را اجرا کنید. برنامه نیاز به نصب ندارد و فایلهای بایوس نیز به برنامه اضافه شده است. جالب تر از همه اینکه حجم اصلی برنامه به همراه فایلهای بایوس 67 مگابایت بوده است که به 8.75 مگابایت کاهش پیدا کرده است. بعد از باز کردن برنامه فایل pcsx2.exe را اجرا کرده و مراحل انجام تنظیمات را طی کنید. این برنامه تست شده است و بازی Need For Speed Carbon را با موفقیت اجرا کرده است.

دانلود


Playstation 2 Emulator 1.00.48

این هم آخرین و جدیدترین و قویترین نرم افزار برای اجرای DVD‌های بازیهای PlayStation 2 در ویندوز است. این برنامه نسخه بهینه شده ای از برنامه PCSX2 می باشد. در این نسخه چند بایوس تمیز و جدید در هنگام نصب برنامه به آن اضافه می شود و نیاز به اضافه کردن فایلهای بایوس به صورت دستی وجود ندارد. بایوسها همه مربوط به سال 2004 بوده و جدیدترین هستند. تنظیمات برنامه از جمله تنظیم فولدر بایوسها و پلاگینها و ... به صورت خودکار انجام می شود. برای اجرای بازهای PS2 با این برنامه باید کارت گرافیک قوی داشته باشید. البته می توانید قبل از اجرای بازی از تنظیمات برنامه قسمت Graphic را تنظیم کنید. با کلیدهای F5 و F6 نیز خصوصیات گرافیکی برنامه تغییر می کند تا تصویر بهتری داشته باشید. در برنامه از قسمت Config ‌می توانید کلیدهای مورد نظر خود را در قسمت Controllers تعریف کنید. این برنامه نمی تواند همه بازهای پلی استیشن را اجرا کند ولی اگر با تنظیمات آن کار کنید به نتیجه های بهتری می رسید.

دانلود


CVGS 1.2

از این برنامه می توانید برای اجرای بازیهای PlayStation 1 استفاده کنید. این برنامه در بخش دانلود سایت قدیم موجود بود و به دلیل کامل شدن بخش دانلود سایت جدید به آن اضافه شده است. این برنامه قویترین برنامه برای اجرای بازیهای پلی استیشن است و در ویندوز XP‌ هم کار می کند و با CPU‌های Intel‌ و AMD‌ سازگار است. می توانید دکمه ها را نیز به عنوان کلیدهای دسته بازی به سلیقه خود تعیین کنید. البته توجه داشته باشید که این برنامه توانایی اجرای همه بازیهای پلی استیشن را ندارد. این برنامه نسخه کامل است و هیچ محدودیتی ندارد.

دانلود

حجم فایل :676 KB


مبدل کنسولهای سوپر نینتندو . سگا و میکرو برای کامپیوتر

برای این پست مبدل 1 کنسول مشهور و خاطره انگیز سوپر نینتندو 1میکرو و سگا رو آماده کردیم که امیدواریم خوشتون بیاد . البته در پستهای آینده مون بازیهای بسیاری رو از این کنسولها در وبلاگ قرار خواهیم داد .

 

دانلود مبدل سوپر نینتندو

حجم فایل : 700 کیلو بیت

-------------------

دانلود مبدل سگا

حجم فایل: 300 کیلو بیت

------------------------------

دانلود مبدل میکرو

حجم فایل : 400 کیلو بیت


دانلود شبیه ساز PlayStation 1 ( نرم افزار ePSXe v1.60 )

این نرم افزار ePSXe v1.60 رو که برای دانلود گذاشتم بهترین و معروفترین  نرم افزار برا اجرا ( شبیه سازی playStation) هست. البته تفاوت چندانی با نسخه v3.0.1 نداره و فقط به زبان فارسی نیست
 
 
    
دانلود مبدل پلی1
 
پاسورد فایل: peyman.parsiblog.com