KoolMoves 5.2.5

KoolMoves نام نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای ساخت انیمیشن های زیبای فلش برای استفاده در محیط وب است . مجهز بودن به افکت های زیبای گوناگون و ساخت انیمیشن های بسیار با کیفیت از ویژگی های اصلی این محصول می باشد . برخی ویژگی های این انیمیشن ساز قدرتمند : قابلیت وارد کردن صوت و تصویر در انیمیشن ها . دارای 71 اکشن اسکریپت برای متن و تصویر . بیش از 100 تمپلات مجهز متنی همراه با افکت . 343 ابزار Clipart گوناگون . بخشی برای اضافه کردن فیلم های فلش به صفحات وب . تبدیل فلش به انیمیشن های GIF . توانایی ساخت Slideshow های فلش . بخشی برای ساخت بنر . 28 تمپلات صفحات وب مختلف . ویرایش فایلهای فلش SWF و FLV . توانایی Masking
و .....





دانلود نسخه کامل نرم افزار با حجم 6.6 مگابایت


Xara3D 6.0

طراحی فایلهای انیمیشن متنی - گرافیکی مانند Logo ها و سر تیتر ها و Banner ها و .... کار چندان آسانی نمی باشد اگر شما بخواهید توسط یک نرم افزار سازنده ی فایلهای متحرک آن کار را انجام دهید . Xara3D محصولی از شرکت Xara نرم افزاری مخصوص و ویژه ی ساخت Animation های متنی-گرافیکی با کیفیتی بسیار بالا و در انواع فرمتها مانند Flash و AVI و GIF و در عین حال در محیطی ساده و ویژه ی همین امر می باشد




برخی از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند شامل : 1-Editing and Applying Special Effects ( ویرایش و ایجاد جلوه های ویژه ی 3 بعدی ! ) 2-Creating and Importing ( خلق تصاویر متحرک و ورود انواع ها به طراحی شما ) 3-Animation ( متجرک سازی متن و تصویر شما در مدل های مختلف )Rotate, Fade, Pulsate, Step, Fade و Swing .... 4-Exporting your results ( خروج اثر شما در فایلها و فرمتهای گوناگون ) مانند:JPEG, GIF, BMP, PNG (including full PNG alpha channel), ICO (icon), CUR (cursor), animated GIF, AVI and SWF و انیمیشنهایی به عوان ScreenSaver و .... این نرم افزار با ویندوز های 98/Me/2000 SP2+/XP سازگاری کامل دارد.

دانلود برنامه با حجم 5.26 مگابایت

SN: X3D-9979-9974-5740
SN: X3D-9390-0938-7166
SN: X3D-9899-8869-8266


تصاویر متحرک با Ulead Gif Animator v5.05

نرم افزاری مفید و در خور توجه برای تولید تصاویر متحرک با فرمت گیف gif ، البته برنامه image ready هم که به همراه فتوشاپ نصب می شود همین کار را می کند ولی این برنامه از نظر کابرد سریع و آسان چیز دیگریست و حتی باعث شده برخی آن را نرم افزار شماره یک تولید تصاویر گیف برای طراحان وب بنامند؟! به خصوص که در ورژن جدید آن خاصیت " بکش و بنداز" یا همان "drag-and-drop" هم به برنامه اضافه شده است.

از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به Advanced optimization اشاره کرد که باعث کاهش قابل توجه حجم تصاویر خروجی خواهد شد. در نهایت می توان تصویر ایجاد شده را به صورت فرمت های gif و یا flash و حتی exe ذخیره کرد.



 

دانلود نرم افزار با حجم 25 مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com


انیمیشن های حرفه ای دو بعدی Toon Boom Studio 3.5

 

Toon Boom Studio نام نرم افزار انیمیشن ساز قدرتمند و جالبیست  که هنر پویا نمایی و ساخت تصاویر متحرک را برای علاقمندان در محیط 2 بعدی بسیار ساده و آسان می کند . این نرم افزار شامل مجموعه ای از ابزارهای کامل جهت طراحی، اسکن نقاشی های طراحی شده دستی و زیبای شما، وارد کردن و ویرایش اثری که از قبل طراحی شده، خلق لب خوانی و جان بخشی به تصاویر بی جان در محیط دو بعدی، و ایجاد یک محیط سه بعدی مجازی در صورت نیاز برای تصاویر و .... می باشد که همگی آنها نرم افزار قدرتمند و کاملی برای طراحی آسان انیمیشن دو بعدی را پدید آورده اند. در ادامه به معرفی دقیق تر ویژگی های اصلی نرم افزار می پردازیم .

برخی قابلیت های اصلی انیمیشن ساز دو بعدی Toon Boom Studio :

- قابلیت های مختلف برای خلق اثر

مشتمل بر ابزارهای گوناگون و قدرتمند جهت نقاشی و نقش آفرینی و طراحی دیجیتالی و همچنین سیستم قدرتمند رنگ آمیزی که همگی به یاری شما در خلق اثر می شتابند .

- صرفه جویی در هزینه و زمان با سیستم القا لب خوانی خودکار نرم افزار

Toon Boom Studio به طوری هوشمندانه و تا حدود زیادی منطبق با صدایی  که برای کارکتر مورد نظر تعریف شده،لب خوانی را شبیه سازی می کند تا دیگر نیازی به طراحی دقیق و وقت گیر برای خلق حرکات لب هنگام سخن گفتن نداشته باشید .

- ذخیره پروژه ها به عنوان تمپلات

قابلیت ذخیره ی تمامی پروژه ها با فرمت شخصی نرم افزار و یا فرمتهای رایج SWF, AI, PDF, PSD, JPEG, TGA و GIF و ...

- دارا بودن لایه های مختلف برای ایجاد صحنه ای زیبا و پویا

مجهز به ابزارهای مختلفی برای نمایش طبیعی صحنه که انیمیشن، ابزارهایی برای خلق حرکات دوربین در نزد بیننده و محیط سه بعدی مجازی تعریف شده، ایجاد سایه و تطبیق آن با محل نور به صورت طبیعی و بسیاری قابلیت های جزئی و مهم دیگر

- قابلیت انتشار به طرق و فرمت های گوناگون

توانایی انتشار اثر خلق شده به فرمتهای رایج و مورد نیاز محیط های گوناگون مانند وب، iPod ها، PDA ها و کامپیوتر های جیبی، گوشی های همراه، TVو HDTV .

و ...



 

دانلود نرم افزار با حجم 41.3 مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com


طراحی 3 بعدی با Google SketchUp 5.0.305

برنامه مدل سازی 3 بعدی SketchUp گوگل است. این برنامه به شما اجازه می دهد تا دنیای خود را به صورت 3 بعدی ترسیم و تصویر کنید. کافیست که ابزار خارق العاده ی این برنامه ی جذاب را مورد استفاده قرار دهید تا قادر شوید مدلهای ? بعدی خانه ها و مکانهای دلخواه خود را طراحی کنید. این برنامه به شما خروجی هایی با پسوند AVI, JPG, BMP می دهد.



 

دانلود نرم افزار با حجم 18.8 مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com