مشاهده آنلاین شبکه های تلویزیونی با Super Internet TV 7.2

 

اگر سرعت اتصال به اینترنت بالایی دارین پس می تونین به راحتی و به صورت آنلاین به مشاهده شبکه های مختلف تلویزیون و همچنین گوش دادن به شبکه های رادیویی بین المللی بپردازین. با استفاده از این  نرم افزار همچنین شما قادر به مشاهده تصاویر زنده گرفته شده توسط 200 دوربین در سراسر جهان از شهر های بزرگ خواهید بود. نصب و راه اندازی این نرم افزار بسایر آسان است. از امکانات منحصر به فرد این نرم افزار امکان ضبط فیلم ها و ... می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Super Internet TV 7.2 :

- دریافت شبکه های تلویزیونی جهانی بدون نیاز به کارت تی وی
- کانال یابی اتوماتیک
- دریافت بیش از 1900 شبکه جهانی رایگان
- دریافت بیش از 5000 شبکه رادیویی رایگان
- امکان نمایش شبکه ها به صورت تمام صفحه
- و ...



دانلود با حجم3.3 مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


Super Internet TV

اکثر کانالهای ماهواره ای رایگان علاوه بر دادن فرکانس خود از طریق ماهواره , برنامه های خود را در اینترنت به صورت Video Streaming و با کیفیت مطلوب به به نمایش می گذارند تا علاقمندان بتوانند به صورت آنلاین و بدون نیاز به سخت افزار خاصی آنها را مشاهده نمایند . شرکت Ahusoft نرم افزار قدرتمند و مناسبی با نام Super Internet TV نوشته و عرضه نموده است که توانایی دستیابی به بیش از 800 کانال مختلف ماهواره ای از 100 کشور گوناکون جهان را از طریق اینترنت داراست ( لیست کانالهای تلوزیونی) ! کانالهایی با محتوای ورزشی , خبری , سینمایی , موسیقی , سرگرمی و ....

بلی این نرم افزار تنها با انتخاب نام کانال ها برنامه های آنها را به صورت مطلوب و بسته به سرعت اینترنت شما در محیط خود برایتان پخش می نماید . سایر ویژگی های نرم افزار Super Internet TV : توانایی دسترسی به بیش از 1000 شبکه ی رایگان رادیویی جهان . ( لیست کانالهای رادیویی) دسترسی به بیش از 130 WebCam آنلاین اینترنتی ! ( لیست WebCam ها ) بی نیاز از هر سخت افزار جانبی. آپدیت خودکار لیست و تعداد کانالها. پشتیبانی ایستگاههای با پهنای باند بالا . پشتیبانی هزاران Skin و VisualStyle گوناگون برای زیبایی محیط نرم افزار. صفحه ی نمایش قابل تغییر . سازگاری بیشتر کانالها با سرعت56 کیلوبیت در ثانیه DialUp ! آسانی و آشنا بودن محیط نرم افزار.

 

دانلود با حجم 2.64 مگابایت
Name : Deep Blue
سریال: 00002X-CR8R15-JHJ1XV-YXNFYZ-5912CN-BTYD5C-RFHD2W-QC4F9H-751HB8-JY5AB7-7J213P


Easy WebTV And Radio 1.6.5

 دسترسی به بیش از 2300 شبکه تلویزیونی و ایستگاه رادیویی با نرم افزار Easy WebTV And Radio 1.6.5

امروزه اکثر شبکه های رایگان ماهواره ای برنامه های خود را بر روی اینترنت نیز به صورت Streaming Media پخش می کنند تا همزمان کاربران اینترنت بتوانند برنامه های آنها را بدون نیاز به دیش و رسیور از تنها از طریق اینترنت دریافت و به صورت زند تماشا کنند . برای آسانی استفاده از این روش نوین نرم افزار های متعددی نوشته شده اند که توانایی اتصال به این شبکه های Streaming را تنها با چند کلیک ساده به شما می دهند که در این سایت نیز چندین نمونه ی آن پیش تر معرفی شده بود .

Easy WebTV And Radio نام نرم افزار مفید دیگریست که به شما امکان تماشای لیست بزرگی از شبکه های رایگان ماهواره ای و رادیویی را از طریق اینترنت می دهد .

امکان دسترسی به بیش از 2300 شبکه ی تلویزیونی و ایستگاه رادیویی تنها از طریق PC شما .

پخش زنده برنامه های تلویزیونی و رادیویی بدون محدودیت مکان و زمانی , در هرکجای دنیا و در 24 ساعت و هفت روز هفته .

بی نیاز از هر سخت افزار جانبی و تنها به یک اتصال با اینترنت نیاز دارد .

کانالهای متفاوت و از هر گروهی مانند موسیقی , فیلم , مستند , اخبار , ورزش , خرید , مذهبی و .....

توانایی آپدیت لیست کانالها به صورت خود کار .

کنترل آسان و محیط قابل تنظیم نرم افزار .

و .... از ویژگی های خوب این نرم افزار به شمار می روند .

دانلود کنید با حجم 3.6 مگابایت

دانلود کرک

پاسورد کرک : www.kamyabonline.com


RadioTracker v2.0.1.42 رادیوهای اینترنتی

برنامه ای است که توسط آن می توانید به رادیو های اینترنتی ، موزیک های آنلاین و زنده با کیفیتی بسیار خوب گوش کنید.همچنین این برنامه این قابلیت رو دارد که می تواند طبق علاقه شما ، موزیک ها و کلآ هر صدایی که به صورت آنلاین گوش می دهید را دسته بندی کند و کار شما رو برای دفعات بعدی راحت تر کند.

دانلود نرم افزار با حجم46.7 مگابایت

دانلود کرک

پاسورد کرک : www.kamyabonline.com


تماشای تلویزیون با WatchTV Professional Ex Version 1.50

WatchTV Professional یک نرم افزار حرفه ای در زمینه نمایش کانال های تلویزیونی است که قابلیت پیدا کردن کانال ها ، لیست کردن کانال ها ، گروه بندی کانال ها ، ضبط کردن از روی کانال ها و .........

این نرم افزار کارت های زیر را پشتیبانی می کند

  DVB-S/C/T PCI cards and USB devices

دانلود نرم افزار با حجم5 مگابایت

پاسورد فایل :  www.kamyabonline.com