نرم افزار تقویم موبایل

این برنامه یک برای کاربران است. از خصوصیات این تقویم این است که حجمش بسیار کم و دارای دو سایز 176 در 220 و 240 در 320 می باشد. همچنین سازگاری با تمام گوشی های نوکیا و سونی اریکسون از دیگر خصوصیات آن است.

دانلود



برچسب ها : ,

Extreme Edition For Opera

یکی از محبوب ترین برنامه های مرورگر در دنیا مرورگر اپرا است این مرور گر با سرعت بالا محبوبیتش افزایش می یابد و به طوری که کاملا محسوس است این امر مشاهده می شود.

دانلود



برچسب ها : ,

MSDict Concise Oxford English Dictionary v2.11 Java

این برنامه فرهنگ لغت آکسفورد برای موبایل می باشد. فرمت برنامه جاوا بوده و بر روی کلیه گوشی های سازگار نصب می شود. این فرهنگ لغت دارای بیش از 240.000 کلمه و 365.000 کلمه مترادف و متضاد می باشد. برنامه دارای امکان جستجوی آنی می باشد. یعنی در حین وارد کردن لغت در زیر آن لیست لغات مرتبط نمایش داده می شود. امکان تغییر اندازه فونت نیز وجود دارد.

دانلود


Motorola MIDway v2.8

از این برنامه می توانید برای نصب نرم افزارهای جاوا بر روی بعضی از مدلهای گوشی های موتورولا استفاده کنید. می دانید که برای نصب برنامه های جاوا بر روی بعضی از گوشی ها علاوه بر فایل JAR نیاز به فایل JAD وجود دارد. گوشی های موتورلا مدلهای L6 و L7 نیز از این گونه گوشی ها هستند. در داخل فایل درایور نصب گوشی موتورلا در ویندزو وجود دارد. شما باید با استفاده از این فایل inf گوشی را در ویندوز نصب کنید. پس از این کار ابتدا باید در گوشی به قسمت Menu‌ و سپس Settings و سپس Java Settings بروید و وارد قسمت Java App Loader شوید. سپس گوشی را از طریق کابل به کامپیوتر وصل کنید. این برنامه را اجرا و فایل JAD را باز کرده و برنامه را ارسال کرده و از طریق گوشی نصب کنید. راهنمای کار با برنامه و نصب گوشی در داخل فایل آمده است. برای ساخت فایل JAD‌ از JAR از برنامه JADMaker استفاده کنید.

دانلود


برنامه منتخب احادیث برای موبایل

در این برنامه می توانید به 1200 حدیث از ائمه معصومین علیهم السلام دسترسی داشته باشید. در این نرم افزار فقط متن فارسی احادیث گنجانده شده است. برنامه تحت جاوا طراحی شده و در بیشتر گوشی ها قابل اجرا می باشد. امکان تغییر زمینه و فونت در برنامه توسط کلید ستاره وجود دارد. با کلید جهت نمای راست می توانید حدیث بعدی را ببینید. با استفاده از کلید مربع می توانید به شمراه حدیث مورد نظر خود پرش کنید. با کلید 5 می توانید از برنامه خارج شوید. سرعت برنامه در اجرا و بعضی کارها مانند تغییر فونت کمی پایین است.

دانلود