مجموعه فرهنگ های لغت چند زبانه به فارسی

 

این مجموعه فرهنگ های لغت شامل فرهنگ نامه های زیر می باشد:

- فرهنگ لغات عربی به فارسی - فارسی به عربی (قاموس)
- فرهنگ لغات انگلیسی به فارسی (طلائی)
- فرهنگ لغات فرانسه به فارسی
- فرهنگ لغات آلمانی به فارسی
- فرهنگ لغات ایتالیائی به فارسی
- فرهنگ لغات اسپانیائی به فارسی
- فرهنگ لغات فنلاندی به فارسی
- فرهنگ لغات سوئدی به فارسی

ویژگی کلی تمامی این فرهنگ های لغت این است که امکان خواندن لغات از روی کلیپ برد ویندوز را دارد. رابط کاربری این برنامه به زبان فارسی می باشد. در این لغتنامه ها از هیچ فارسی سازی استفاده نشده لذا این لغتنامه ها با استاندارد فارسی Microsoft که بر روی ویندوز XP و ویندوز 2000 قراردارد سازگار است. بانک اطلاعات این نرم افزار ها از کد پیج UTF8 استفاده می کند. این لغتنامه مناسب ویندوز XP و 2000 می باشد.



دانلود فرهنگ لغت عربی به فارسی با حجم 4.9 مگابایت

دانلود فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی با حجم 5.4 مگابایت

دانلود فرهنگ لغت فنلاندی به فارسی با حجم 4.2 مگابایت

دانلود فرهنگ لغت فرانسه به فارسی با حجم 4.1 مگابایت

دانلود فرهنگ لغت آلمانی به فارسی با حجم 3.9 مگابایت

دانلود فرهنگ لغت ایتالیایی به فارسی با حجم 3.7 مگابایت

دانلود فرهنگ لغت اسپانیایی به فارسی با حجم4.4 مگابایت

دانلود فرهنگ لغت سوئدی به فارسی با حجم 5.1 مگابایت

پسورد تمام فایل ها : www.kamyabonline.com

توجه : هر دیکشنری به صورت مستقل نصب میشود.


Babylon Pro 7.0.3.11

با استفاده از این برنامه می توانید بین 75 زبان مختلف از جمله فارسی کلمات را ترجمه کنید. همچنین می توانید بین 17 زبان مختلف که فارسی هم جزء آنهاست یک متن را ترجمه کنید. این برنامه دارای بیش از 1300 دیکشنری رایگان در 50 زبان است که توسط کاربران در سرتاسر دنیا ساخته شده و از روی سایتش قابل دانلود می باشد. این فرهنگها به 14 موضوع دسته بندی شده اند. این برنامه دارای 25 فرهنگ لغت عمومی و جامع است که در 14 زبان زنده دنیا به صورت دو طرفه توسط خود سایت بابیلون طراحی شده و قابل استفاده هستند. این برنامه شامل 39 دیکشنری معروف مانند آکسفورد ، وبستر ، بریتانیکا و ... در زبانهای اصلی می باشد که از سایتش قابل دانلود بوده و در واقع Premium Content ‌این برنامه هستند. این برنامه با برقراری ارتباط به صورت Online با دائرة المعارف ویکی پدیا و کشاندن آن به محیط خودش دسترسی محققان را به جدیدترین واژگان و اصطلاحات در زمینه های تخصصی مختلف با یک کلیک فراهم کرده است. در این نسخه می توانید از کلیه دیکشنری ها و امکانات ذکر شده بدون محدودیت و به صورت Online و Offline استفاده کنید. البته دیکشنری ویکی پدیا به صورت Offline طراحی نشده است.

دانلود با حجم 5.2

کرک

در صورت استفاده از این کرک از کلیه دیکشنری های Premium ‌می توانید استفاده کنید و محدودیت فرهنگهای اضافه شده به برنامه نیز برداشته می شود.

فرهنگ های مرتبط با زبان فارسی:

http://www.babylon.com/category/21/Persian.html

1300 فرهنگ رایگان در 14 موضوع مختلف:

http://www.babylon.com/gloss/glossaries.php

بهترین فرهنگ فارسی به انگلیسی:

http://info.babylon.com/glossaries/C677/hmt___persian_to_engilsh_gloss.BGL

بهترین فرهنگ های انگلیسی به فارسی با 84.000 و 50.00 و 250.000 کلمه

http://info.babylon.com/glossaries/182A/Farajbeik_Farsi__Windows_Farsi_.BGL

http://info.babylon.com/glossaries/11EE/English_Farsi_Text.BGL

http://info.babylon.com/glossaries/8F3C/hFarsi___advanced_version.BGL

فرهنگ فارسی به آلمانی با 11.000 کلمه:

http://info.babylon.com/glossaries/CE6A/Azhdari_Persian_To_German_Glos.BGL
تنها فرهنگ فارسی به فارسی:

http://info.babylon.com/glossaries/BA46/Loghatname_Alef_.BGL
فرهنگ واژگان کامپیوتری با 12.000 کلمه:

http://info.babylon.com/glossaries/AC22/Persian_Computer_Encyclopedia.BGL
فرهنگ های معروف دو طرفه:

http://www.babylon.com/display.php?id=130&tree=5&level=2
جدیدترین دیکشنری انگلیسی به انگلیسی:

http://info.babylon.com/glossaries/385/Babylon_English.BGL


فرهنگ قاموس (عربی به فارسی – فارسی به عربی)

این برنامه یک فرهنگ لغت دو طرفه فارسی به عربی و عربی به فارسی می باشد. کاربران زیادی درخواست چنین نرم افزاری را کرده بودند ولی به دلیل اینکه نسخه رایگان از چنین برنامه ای وجود نداشت کمبود چنین برنامه ای در بخش احساس می شد. محیط این برنامه و منوهای آن نیز به دو زبان فارسی و عربی قابل استفاده است. امکان کپی و Paste کردن کلمات در این برنامه وجود دارد. امکان AutoComplete یا جستجوی و نمایش آنی کلمات نیز باعث متوجه شدن غلط املایی در هنگام جستجوی کلمات می شود. این برنامه بدون نیاز به فونت فارسی یا عربی در ویندوز کار می کند. فقط باید امکان فارسی در ویندوز شما فعال شده باشد. در این لغتنامه از هیچ فارسی سازی استفاده نشده لذا این لغتنامه با استاندارد فارسی Microsoft که بر روی ویندوز XP و ویندوز 2000 قراردارد سازگار است . بانک اطلاعات این نرم افزار از کد پیج UTF8 استفاده می کند. این لغتنامه مناسب ویندوز XP و 2000 می باشد. این برنامه برای محققین علوم اسلامی نیز کاربرد زیادی دارد.

دانلود با حجم 4.87


مترجمی قدرتمند برای برگرداندن 12 زبان دنیا

در دنیای اینترنت علاوه بر زبان اصلی و بین المللی که زبان انگلیسی می باشد , وب سایتهای متعددی با سایر زبانهای رایج وجود دارند که شما برای استفاده از محتویات آنها نیاز به تسلط بر آن زبانها نیز دارید . از طرف دیگر برای تجارت الکترونیک و ایجاد ارتباط با مردم دنیا از زبانهای مختلف نیز لازم است که شما محصولات خود را به زبانهای رایجشان برایشان عرضه نمایید . اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تنها بر زبان انگلیسی مسلطید , ابزاری قدرتمند برای تبدیل این زبان به دیگر زبانهای مورد نیازتان امری ضروریست ! Ace Translator نام یک مترجم آنلاین بسیار مفید است که برای نیازهای چند زبانه ای روزمره شما بسیار مفید خواهد بود . این محصول شرکت Acetools با موتور قدرتمند ترجمه ی آنلاین خود به آسانی و سرعت برای شما قادر است انواع متون مانند محتوای صفحات وب , نامه ها , گفتگو ها و Email ها را که به زبانهاتی رایج دنیا می باشند را به یکدیگر تبدیل نماید ! بلی توسط Acetool قادرید متون خود را که از زبانهای چینی ( هم سنتی و هم ساده امروزی ) , هلندی , انگلیسی , فرانسوی , آلمانی , یونانی , ایتالیایی , ژاپنی , کره ای , پرتغالی , روسی و اسپانیولی می باشند را به یگدیگر تبدیل و ترجمه نمایید . علاوه بر ویژگی متون قادرید توسط این نرم افزار قدرتمند مفید وب سایت خود را به آسانی 12 زبانه کنید ! این نرم افزار برای اجرا تنها به سیستم عامل ویندوز 98/NT/ME/2000/XP/2003 و اتصال به اینترنت نیاز دارد. با حجم بسیار کم

 

دانلود برنامه با حجم 750 کیلو بایت
دانلود کرک